Nietrudno zauważyć, ze pojazdy takie jak autobusy, tramwaje czy nawet trolejbusy stały się nośnikami dla różnego rodzaju reklam. Zarówno jeśli chodzi o reklamę zewnętrzną jak i wewnętrzną trudno jest znaleźć pojazd bez środków marketingowego wyrazu. Reklama w komunikacji miejskiej może posiadać formę wielkoformatowych oklejeń pojazdów na zewnątrz lub plansz reklamowych umieszczanych w środku pojazdów. Ostatnimi czasy coraz częściej można spotkać się z reklamami wyświetlanymi na ekranach specjalnych monitorów wewnątrz pojazdów. Reklama w komunikacji miejskiej daje, przede wszystkim, możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych nabywców towarów lub usług. Reklama w komunikacji miejskiej pozwala także na dość dobre profilowanie reklamy dla określonej grupy docelowych klientów. Dlatego trudno się dziwić, ze reklama w komunikacji miejskiej cieszy się tak dużym powodzeniem i jest doskonale widoczna w różnych pojazdach miejskich. Także z ekonomicznego punktu widzenia reklama w komunikacji miejskiej jest bardzo opłacalna i to jest również jeden z powodów dlaczego firmy tak często z niej korzystają.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szukaj

Kategorie

Polecane

Chmurka Tagów